Έχουν αλλάξει οι ώρες λειτουργίας σας;

Oι ώρες λειτουργίας μας έχουν αλλάξει προσωρινά σε Δευτέρα με Παρασκευή από 7.30 π.μ. - 2:30 μ.μ.

Θα ήθελα να υποβάλω Απαίτηση και δεν μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας. Μπορείτε να βοηθήσετε;

Αυτή την περίοδο αντιμετωπίζουμε μεγάλο όγκο τηλεφωνικών κλήσεων. Μπορείτε:

  • Να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας στο www.gic.com.cy για να μάθετε πώς μπορείτε να υποβάλετε την Απαίτησή σας, ή
  •  Να αποστείλλετε e-mail στο claims@gic.bankofcyprus.com. Το Τμήμα Απαιτήσεων της Εταιρείας μας θα σας καθοδηγήσει σε κάθε βήμα για να υποβάλετε την Απαίτησή σας.
Θα ήθελα να κάνω αλλαγή στο Ασφαλιστήριό μου και δεν μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας. Τι πρέπει να κάνω;

Μπορείτε εναλλακτικά:

  • Να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 8000.87.87 (22128787 εάν καλείτε από το εξωτερικό).
  • Να μας αποστείλετε e-mail στο telefthia@gic.bankofcyprus.com με τα στοιχεία επικοινωνίας σας και λειτουργός εξυπηρέτησης πελατών της Εταιρείας μας θα επικοινωνήσει μαζί σας το συντομότερο.

 

Πληρώνω το Ασφαλιστήριό μου σε μηνιαίες δόσεις και δυσκολεύομαι να ανταποκριθώ σε αυτές. Τι θα συμβεί στην Κάλυψη μου;

Έχουμε προσωρινά υιοθετήσει μια πιο ευέλικτη προσέγγιση σε σχέση με την άρση των Καλύψεων ή την Ακύρωση Ασφαλιστηρίων. Σας συμβουλεύουμε, όμως, να επικοινωνήσετε μαζί μας για να σας προσφέρουμε εναλλακτικές λύσεις.

Το ασφάλιστρο μου πληρώνεται σε μια δόση. Λόγω της υφιστάμενης κατάστασης και οικονομικών δυσκολιών θα μπορούσα να το πληρώνω σε περισσότερες απο μια δόσεις χωρίς αυτό να επηρεάσει το Ασφάλιστρο μου;

Ναι, με ένα τηλεφώνημα στο 8000.87.87 μπορείτε να επιλέξετε αποπληρωμή ασφαλίστρου σε μηνιαίες δόσεις (μέχρι 10) μέσω αυτόματης τραπεζικής εντολής.