Επιχειρήσεις στη μάχη κατά του κορωνοϊού
Ο Γενικός Διευθυντής των Γενικών Ασφαλειών Κύπρου, Κώστας Κώστα, στο αφιέρωμα INSIDER του Φιλελεύθερου
Η αξιοπιστία μιας εταιρείας φαίνεται στα δύσκολα. Στην αμεσότητα της ανταπόκρισης στις ζωτικές ανθρώπινες ανάγκες εργαζομένων, πελατών και συνεργατών στη διασφάλιση της συνέχειας στην εξυπηρέτηση και την εφαρμοσμένη κοινωνική ευαισθησία για όσους το χρειάζονται και όσους είναι στην πρώτη γραμμή.
Οι Γενικές ανταποκρίθηκαν με επάρκεια και στα τρία βασικά τους καθήκοντα.
Καταρχήν, καθ’ όλο το διάστημα του περιορισμού, η εταιρεία έθεσε τα υψηλότερα επίπεδα ασφάλειας των ανθρώπων της. Έλαβε άμεσα όλα τα προβλεπόμενα μέτρα και εφάρμοσε αυστηρά πρωτόκολλα υγιεινής στους εργασιακούς της χώρους. Λήφθησαν υπόψη πρόνοιες για οικογένειες με παιδιά ή ευάλωτα άτομα, έγιναν χωροταξικές αλλαγές, καθιερώθηκε η εξ-αποστάσεως εργασία και η τηλεργασία, αντικαταστάθηκαν όλες οι συναντήσεις με τηλεδιασκέψεις και βιντεοδιασκέψεις και όλα αυτά χωρίς να επιβαρυνθεί η εξυπηρέτηση του πελάτη.
Αντίθετα, η εταιρεία αξιοποίησε όλα τα εναλλακτικά κανάλια εξυπηρέτησης εξ ’αποστάσεως προκειμένου οι πελάτες να πραγματοποιούν αγορές και συναλλαγές, να προβαίνουν σε συγκεκριμένες τροποποιήσεις στα συμβόλαιά τους και να μπορούν να λύσουν τις απορίες τους με ασφάλεια από την άνεση του σπιτιού τους.
Με ποικίλους τρόπους διευκολύναμε πελάτες που αναπόφευκτα αντιμετώπισαν οικονομικές δυσκολίες αυτήν την περίοδο. Επιδείχθηκε ευελιξία στον χρόνο παραλαβής και χειρισμό των απαιτήσεων και πολλαπλασιάστηκαν οι επιλογές στον τρόπο πληρωμών. Για όλα αυτά και πολλά άλλα οι πελάτες μας μπορούν να λύσουν κάθε τους απορία μέσα από το site μας www.gic.com.cy.
Παράλληλα, σταθήκαμε αλληλέγγυοι στη συλλογική προσπάθεια για υποστήριξη των ευάλωτων ομάδων μέσα από το συνολικό πρόγραμμα του Συγκροτήματος της Τράπεζας Κύπρου, #SupportCy, με τη χρηματοδότηση πτήσης επαναπατρισμού.
Για την ασφαλιστική βιομηχανία η κρίση είναι μια μεγάλη πρόκληση εμπιστοσύνης. Μια πρόκληση που ουσιαστικά επιτάχυνε απότομα τις τεχνολογικές εξελίξεις . Από τη δική μας πλευρά, ήταν μια ευκαιρία να κάνουμε ακόμη πιο γοργά βήματα προς την υλοποίηση του σχεδίου μας για το ψηφιακό μετασχηματισμό μας.
Πλέον, οι πελάτες, αντιλαμβανόμενοι ακόμη περισσότερο την αξία της ψηφιακής εμπειρίας, θα συνεχίσουν να αναζητούν τα εργαλεία που θα τους επιτρέπουν να συναλλάσσονται εύκολα, γρήγορα και εύχρηστα, κάνοντας χρήση της συσκευής που επιθυμούν.
Οι Γενικές Ασφάλειες Κύπρου, προσφέρουν εργαλεία που επιτρέπουν στον πελάτη να καλύπτει τις ανάγκες του διαδικτυακά, να επικοινωνεί και να ενημερώνεται άμεσα, να εκτελεί τροποποιήσεις και πληρωμές γρήγορα.
Σήμερα, στις Γενικές Ασφάλειες Κύπρου, εν μέσω πανδημίας, έχουμε αποκομίσει πολύτιμη εμπειρία για το επόμενο βήμα: τη χρήση καινοτόμων εργαλείων και συστημάτων που στοχεύουν στη δημιουργία ολοκληρωμένης ψηφιακής εμπειρίας η οποία δημιουργεί μια πιο άμεση σχέση μεταξύ του πελάτη και της Εταιρείας.