Ειδήσεις
Christmas special! Κάνε εγγραφή στο Customer Portal των Γενικών Ασφαλειών και μπες στην κλήρωση!
Οι Γενικές Ασφάλειες έχουν αναθεωρήσει τη «Δήλωση Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων»
«Οι Γενικές Ασφάλειες έχουν ισχυρή φήμη ως η πιο αξιόπιστη ασφαλιστική εταιρεία στην Κύπρο και προσθέτοντας σε αυτό τη δυναμική στρατηγική του ψηφιακού μετασχηματισμού τους.....
Τώρα, με την εγγραφή σου στο Customer Portal (ισχύει την περίοδο 1-31 Αυγούστου 2024) μπαίνεις αυτόματα σε κλήρωση για ένα από πέντε κουπόνια αξίας €300 σε ένα από τα ξενοδοχεία της Stademos Hotels (AMARA, Elysium, Mediterranean Beach Hotel).
H ενίσχυση του εξαιρετικά σημαντικού έργου της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας στη χώρα μας, αποτελεί μία από τις προτεραιότητες των Γενικών Ασφαλειών.
H καινοτομία, η σταθερότητα, η δύναμη και η αξιοπιστία έχουν αναδείξει τις Γενικές Ασφάλειες ως την καλύτερη ασφαλιστική εταιρεία Γενικού Κλάδου στην Κύπρο, στα World Finance Insurance Awards (2023) για τρίτη συνεχή χρονιά.
Παρά την οικονομική αβεβαιότητα των τελευταίων μηνών, η ασφαλιστική βιομηχανία αντιμετωπίζει με επιτυχία τους τριγμούς και παρουσιάζει θετική εικόνα και προοπτική, δηλώνει ο Γενικός Διευθυντής των Γενικών Ασφαλειών, Κώστας Κώστα σε συνέντευξή του στο InBusinessNews. Περισσότερα
«Γίνε ο ήρωας του σπιτιού σου» είναι ο τίτλος του θεατρικού έργου που παρουσίασαν οι Γενικές Ασφάλειες σε μαθητές νηπιαγωγείων στο πλαίσιο του Προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Υπευθυνότητας των Γενικών Ασφαλειών «Ζω με Ασφάλεια» ενημερώνοντας και ενισχύοντας την σημαντικότητα της Πρόληψης και Αντιμετώπισης κινδύνων στο σπίτι. Περισσότερα
Με αίσθημα ευθύνης και αναγνωρίζοντας το σημαντικό έργο που το Σώμα Εθελοντών του SupportCY επιτελεί στην τοπική κοινωνία, οι Γενικές Ασφάλειες προσφέρουν για δεύτερη συνεχή χρονιά την ασφαλιστική κάλυψη των εθελοντών του Σώματος. Περισσότερα
Μήπως νιώθεις ότι δεν παίρνεις πάντα την πραγματική αξία αυτού που πληρώνεις;
Για να είσαι σίγουρος ότι η ασφάλειά σου θα ανταποκριθεί τη στιγμή που θα τη χρειαστείς, επίλεξε τις Γενικές Ασφάλειες.
Αυτή είναι η υπόσχεση που δίνουμε με τη νέα μας διαφημιστική εκστρατεία. Γιατί στις Γενικές Ασφάλειες… Έχεις Αξία.
Ως η καλύτερη ασφαλιστική γενικού κλάδου στα World Finance Insurance Awards αναδείχθηκαν οι Γενικές Ασφάλειες, μια διάκριση που υπογραμμίζει την ηγετική θέση της Εταιρείας στο Γενικό Κλάδο ασφάλισης. Το σημαντικό αυτό βραβείο απέκτησαν οι Γενικές Ασφάλειες με κριτήριο την ισχυρή πελατοκεντρική φιλοσοφία τους, την τεχνογνωσία στο γενικό κλάδο ασφάλισης και τις καινοτόμες υπηρεσίες και προϊόντα της. Περισσότερα
Οι Γενικές Ασφάλειες ενημερώνουν τους πελάτες τους, που διατηρούν ασφαλιστήριο οχημάτων, ότι τα όρια αποζημίωσης σε σχέση με την κάλυψη Ευθύνης Έναντι Τρίτου έχουν αυξηθεί ώστε να συνάδουν με τα ελάχιστα όρια αποζημίωσης που προβλέπονται από τη νομοθεσία και τα οποία έχουν αναθεωρηθεί σύμφωνα με σχετική Εγκύκλιο της Εφόρου Ασφαλίσεων ημερομηνίας 10/06/2022. Περισσότερα
Οι Γενικές Ασφάλειες για 3η συνεχόμενη χρονιά παρουσίασαν τα ΚΕΒΕ Βusiness Leader Awards, με σκοπό να επιβραβεύσουν την κυπριακή επιχειρηματική αριστεία αναγνωρίζοντας τα επιτεύγματα Κύπριων επιχειρηματιών. Περισσότερα στο άρθρο που ακολουθεί
Η εκστρατεία ενημέρωσης των Γενικών Ασφάλειών «Κάποιος σε περιμένει στο σπίτι» έχει στόχο να ευαισθητοποιήσει τους πολίτες για θέματα οδικής ασφάλειας και εμπίπτει στο πλαίσιο της Εταιρικής Κοινωνικής Υπευθυνότητας. Μέσα από τις προσωπικές εμπειρίες που έζησαν, οι τρεις επαγγελματίες καλούν τους οδηγούς να τηρούν τους κανόνες Οδικής Ασφάλειας και με ασφάλεια και προσοχή να προστατεύουν τόσο τις ζωές τους, όσο και τις ζωές των άλλων. Περισσότερα
Οι Γενικές Ασφάλειες σας ταξιδεύουν στο νέο διαδικτυακό τους κόσμο. Σε ένα φιλικό και εύχρηστο περιβάλλον, με πελατοκεντρικό χαρακτήρα και μοντέρνα δομή, η περιήγηση είναι πιο απλή και κατανοητή όσο ποτέ. Οι επισκέπτες μπορούν μέσα σε λίγα λεπτά, εύκολα, γρήγορα και με πλήρη διαφάνεια να αγοράσουν με σιγουριά και την αξιοπιστία των Γενικών Ασφαλειών. Περισσότερα
Για πάνω από 70 χρόνια, οι Γενικές Ασφάλειες οδηγούν τις εξελίξεις στον κλάδο, προσφέροντας σιγουριά σε περισσότερους από 110.000 ιδιώτες επαγγελματίες και επιχειρήσεις Μάθετε περισσότερα στο άρθρο
Οι Γενικές Ασφάλειες διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη της ασφαλιστικής βιομηχανίας για 71 χρόνια. Περισσότερα
Άρθρο του κ. Κώστα Κώστα, Γενικός Διευθυντής Γενικών Ασφαλειών.
Διάβασε το εδω.
Μέλος του CSR Cyprus (Κυπριακό Δίκτυο για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη), είναι από τις αρχές του 2022 οι Γενικές Ασφάλειες, ως η πρώτη κυπριακή ασφαλιστική εταιρεία Γενικού Κλάδου που εντάσσεται στο δίκτυο.
Περισσότερα
Οι Γενικές Ασφάλειες διακρίθηκαν στα «Global Insurance Awards 2021»
Κορυφαία ασφαλιστική εταιρεία στην Κύπρο, στο Γενικό Κλάδο
Οι Γενικές Ασφάλειες βραβεύθηκαν ως η κορυφαία ασφαλιστική εταιρεία στην Κύπρο, στο Γενικό κλάδο, στο πλαίσιο των «Global Insurance Awards 2021» που διοργάνωσε το Δεκέμβριο το διεθνώς αναγνωρισμένο οικονομικό περιοδικό «World Finance».
Η ψηφιοποίηση δίνει απίστευτες δυνατότητες. Παντού στον κόσμο οι πελάτες αναζητούν εξατομικευμένη εμπειρία και προσέγγιση. Επιζητούν διαρκώς επιλογές αυτοεξυπηρέτησης και υπηρεσίες και εμπειρίες που να τη διασφαλίζουν. Έχουν μεγάλες προσδοκίες και θεωρούν τη ψηφιακή πρόσβαση στα συμβόλαια και τις απαιτήσεις τους απαραίτητη προϋπόθεση.
Νικητές είναι πλέον, μόνο όσοι έχουν προχωρήσει στον ψηφιακό μετασχηματισμό.
Σε αυτό το νέο περιβάλλον, εμείς είμαστε πρωτοπόροι.
Όλη η ανοδική πορεία, οι μεγάλες στιγμές και οι βλέψεις για το μέλλον, στη συνέντευξη που παραχώρησε ο Γενικός Διευθυντής της Εταιρείας, Κώστας Κώστα στον Φιλελεύθερο. Διάβασέ την εδώ
Οι Γενικές Ασφάλειες πρώτοι και στην ψηφιακή εποχή.
Συνέντευξη του Δρ. Ευάγγελου Μονοχρήστου Chief Information Officer Genikes Insurance and Eurolife στην ειδική έκδοση «Η Κύπρος στο σταυροδρόμι της ψηφιοποίησης» της Καθηερινής. Περισσότερα
Το θέμα της οδικής ασφάλειας των παιδιών, από και προς το σχολείο, αποτελεί μια από τις σημαντικότερες προτεραιότητες οδικής ασφάλειας. Ως γονείς οφείλουμε να ενημερώσουμε, να εκπαιδεύσουμε και να ευαισθητοποιήσουμε τα παιδιά μας. Περισσότερα
Οι Γενικές Ασφάλειες εκφράζουν τη θλίψη τους για την απώλεια ανθρώπινων ζωών και την καταστροφή της περιουσίας των κατοίκων των περιοχών αυτών και θεωρούν ότι πολιτεία και ιδιωτική πρωτοβουλία, στο μέτρο των αρμοδιοτήτων και δυνατοτήτων τους, χρειάζεται να σταθούν δίπλα στους συνανθρώπους μας που επηρεάστηκαν.
Περισσότερα
Το νέο Genikes App τι έχει να προσφέρει στον Κύπριο καταναλωτή/πελάτη απο τον CIO Insurance Business Dr. Ευάγγελο Μονοχρήστου
Εβδομήντα χρόνια από την ίδρυσή μας είμαστε υπερήφανοι για όσα έχουμε πετύχει και φιλόδοξοι για όσα σχεδιάζουμε, αναφέρει ο Γενικός Διευθυντής των Γενικών Ασφαλειών Κύπρου, Κώστας Κώστας.
Με μια σειρά επενδύσεων στην τεχνολογία, στο δίκτυο και στους ανθρώπους μας για την αναβάθμιση των υπηρεσιών και της εξυπηρέτησης των πελατών βρίσκει τις Γενικές Ασφάλειες Κύπρου το 2021, που θα είναι χρονιά σταθμός για την εταιρία σύμφωνα με τον Γενικό Διευθυντή κ. Κώστα Κώστα. Διαβάστε τη συνέντευξή του στο Economy Today
Οι Γενικές Ασφάλειες Κύπρου προσφέρουν, σε συνεργασία με την Toyota Κύπρου, την ασφάλιση οχήματος Toyota Insurance.
Επειδή μαζί μπορούμε να αντιμετωπίσουμε κάθε δυσκολία, μεριμνούμε για την ασφάλειά σας και σας προσφέρουμε εναλλακτικά κανάλια μέσα από τα οποία μπορείτε να εξυπηρετηθείτε από τον χώρο σας.
Σε μια προσπάθεια για περαιτέρω ενίσχυση της ασφάλειας στην επικοινωνία μέσω email, οι Γενικές Ασφάλειες Κύπρου θα προβούν σύντομα σε ρυθμίσεις ούτως ώστε τα email που αποστέλλονται, να φθάνουν στους παραλήπτες αποκλειστικά και μόνο δια μέσου ασφαλούς πρωτοκόλλου κρυπτογράφησης (TLS -Transport Layer Security).
Σας ενημερώνουμε ότι, οι Γενικές Ασφάλειες Κύπρου, έχουν αναθεωρήσει τη ‘Δήλωση Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων’ τους σχετικά με την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων φυσικών προσώπων. Για να δείτε τη ‘Δήλωση Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων’ των Γενικών Ασφαλειών Κύπρου, πατήστε εδώ
Οι Γενικές Ασφάλειες Κύπρου έχουν επιλεγεί από την Toyota Κύπρου να προσφέρουν στην αγορά την ασφάλιση οχήματος Toyota Insurance.
Ο Γενικός Διευθυντής των Γενικών, Κώστας Κώστα, στην Ειδική Έκδοση της Καθημερινής, Αφιέρωμα «Ασφαλιστικές Εταιρείες: Η Κυπριακή Ασφαλιστική Βιομηχανία»
Η EuroLife και οι Γενικές Ασφάλειες Κύπρου μπήκαν στη “ΜΑΧΗ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΚΑΡΚΙΝΟ” διοργανώνοντας το «MAXH WASH», μια φιλανθρωπική εκδήλωση πλυσίματος αυτοκινήτου σε συνεργασία με την Εταιρεία Ecowash. Η ενέργεια αυτή εντάσσεσαι στο πλαίσιο στήριξης του Αντικαρκινικού Συνδέσμου Κύπρου που έχει σκοπό την ευαισθητοποίηση του κοινού και την οικονομική ενίσχυση του Συνδέσμου.
O Εκτελεστικός Πρόεδρος, EuroLife και Γενικών Ασφαλειών Κύπρου, Λούης Ποχάνης, μιλάει στο InBusiness για τη σημαντικότητα της άμεσης αντίδρασης που είχαν οι Γενικές εν μέσω covid-19 και την ευκολία παροχής εξυπηρέτησης μέσω όλων των καναλιών και ειδικά του digital.
Τι φέρνει η επόμενη μέρα στο μέλλον των επιχειρήσεων;
Ο Γενικός Διευθυντής των Γενικών Ασφαλειών Κύπρου, Κώστας Κώστα, μιλάει στο @InsiderCy για τη δοκιμασία που αποδείχθηκε ένα πολύτιμο εφόδιο, αλλά και για το μέλλον που εγγυάται μια ολοκληρωμένη ψηφιακή εμπειρία.
Εξυπηρέτηση από το σπίτι #stayhome
Αξιοποίησε τα εναλλακτικά κανάλια εξυπηρέτησης των Γενικών από το σπίτι ή από όπου και αν βρίσκεσαι.
- Υποβολή Απαιτήσεων:
Αν έχεις ζημιά, απώλεια ή κάποιο ατυχές περιστατικό το οποίο εμπίπτει στις Καλύψεις του Ασφαλιστηρίου σου, συμπλήρωσε Έντυπο Απαίτησης, το οποίο μπορείς να βρεις εδώ. - Πληρωμή ασφαλίστρου μέσω JCC:
Εξόφλησε άμεσα και γρήγορα τα ασφάλιστρά σου μέσω της JCC. - Ασφάλιση Online:
Με τρία απλά βήματα αγόρασε την ασφάλισή σου εύκολα και γρήγορα, κάνοντας κλικ εδώ. - Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση:
Το κέντρο εξυπηρέτησης μας 8000.87.87 είναι στη διάθεσή σου για εξατομικευμένες πληροφορίες από Δευτέρα-Πέμπτη 7:30-14:00 & 15:00-17:45 και Παρασκευή 7:30-14:00
Ο Κώστας Κώστα είναι ο Γενικός Διευθυντής των Γενικών. Η συνέντευξη έχει παρουσιαστεί στο περιοδικό INBusiness(τεύχος Ιανουαρίου 2020).
Σε ποιο σημείο βρίσκεται, σήμερα, ο ασφαλιστικός τομέας;
Ο γενικός κλάδος ασφάλισης ακολουθεί συνήθως την οικονομική πορεία και την κοινωνική πρόοδο της χώρας. Η ανάπτυξή του αποτελεί συνέχεια της ανάπτυξης της οικονομίας και της επιχειρηματικής δραστηριότητας τις οποίες και στηρίζει, ως ένας σημαντικός πυλώνας διαχείρισης κινδύνων. Σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία του Συνδέσμου Ασφαλιστικών Εταιρειών Κύπρου (ΣΑΕΚ), o κλάδος παρουσιάζει αύξηση 8,54% στα συνολικά Ασφάλιστρα για την περίοδο Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου 2019 σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Η αύξηση αυτή υπερβαίνει το ρυθμό ανάπτυξης του ΑΕΠ για την ίδια περίοδο (+3.0%), κάτι που αποδεικνύει την δυναμική του κλάδου.
Στόχος της ασφαλιστικής βιομηχανίας είναι η δημιουργία και η εμπέδωση ασφαλιστικής συνείδησης. Στο πλαίσιο αυτό, είναι ιδιαίτερα θετικό και ενθαρρυντικό το γεγονός ότι σύμφωνα με τα στοιχεία του ΣΑΕΚ κατά το 2019 καταγράφεται άνοδος στους κύριους κλάδους ασφάλισης.
Ποιοι κατά την άποψή σας θα είναι οι τομείς της οικονομίας, που θα έχουν ανάπτυξη την επόμενη δεκαετία;
Η οικονομική ανάπτυξη στην Κύπρο ήταν έως τώρα αρκετά μεταβλητή όπου περιόδους υψηλών ρυθμών διαδέχονταν περίοδοι με χαμηλότερους ρυθμούς. Η συρρίκνωση της περιόδου 2012-2014 οδήγησε σε σημαντική επιτάχυνση των ρυθμών ανάπτυξης κατά την περίοδο 2015-2018. Ιστορικά, σε κάθε κύκλο ανάπτυξης οι ηγετικοί τομείς μεταβάλλονταν, από την μεταποιητική βιομηχανία τη δεκαετία 1980, στον τουρισμό την δεκαετία 1990 και τις κατασκευές τη δεκαετία 2000. Η ανάπτυξη κατά την πιο πρόσφατη περίοδο 2015-2018, προήλθε από τους παραδοσιακούς τομείς της μεταποίησης, των κατασκευών, του εμπορίου και του τουρισμού που είναι περισσότερο εντάσεως εργασίας και ως επι τούτου προοπτικές μελλοντικής ανάπτυξης από αυτούς περιορίζονται από τα μεταβαλλόμενα δημογραφικά δεδομένα. Η μείωση στο ρυθμό αύξησης του πληθυσμού σύμφωνα με τις προβλέψεις της Ευρωπαϊκής Στατιστικής Υπηρεσίας (Eurostat) θα περιορίζει τις δυνατότητες αύξησης του εργατικού δυναμικού και ταυτόχρονα τις προοπτικές ανάπτυξης. Η αύξηση της παραγωγικότητας συνεπώς θα διαδραματίζει σημαντικότερο ρόλο στη διαδικασία ανάπτυξης στο μέλλον. Ως εκ τούτου, η οικονομική ανάπτυξη στην Κύπρο θα πρέπει να βασιστεί περισσότερο σε τομείς υψηλότερης προστιθέμενης αξίας, όπως οι χρηματοπιστωτικές και ασφαλιστικές υπηρεσίες, η πληροφορική και οι επικοινωνίες, οι επαγγελματικές υπηρεσίες, η εκπαίδευση και η παροχή υπηρεσιών υγείας.
Ποιες θα είναι οι μεγάλες τάσεις του δικού σας τομέα δραστηριότητας την επόμενη δεκαετία; (τι αλλάζει, οι ευκαιρίες ανάπτυξης, οι προκλήσεις)
Η ανάπτυξη ασφαλιστικής συνείδησης και η ανάδειξη της ασφάλισης ως σημαντικού πυλώνα στήριξης της οικονομίας παραμένουν οι κύριες προκλήσεις του κλάδου - ειδικά στην εποχή μας, όπως το κόστος που προκαλείται από τα ακραία φυσικά φαινόμενα είναι τεράστιο και αυξάνεται συνεχώς. Οι πλημμύρες, οι καταστροφικές καταιγίδες και οι πυρκαγιές αποτελούν παγκόσμια φαινόμενα που απειλούν τη ζωή και τις των πολιτών στη μικρή μας πατρίδα. Το οικονομικό κόστος των φαινομένων υπολογίστηκε το 2018 σε εκατοντάδες δις ευρώ και από αυτό, το ένα δεύτερο έχει αποζημιωθεί από ασφαλιστικές εταιρείες. Οι πληρωμές από τον ασφαλιστικό κλάδο συνέβαλαν στην ώθηση της οικονομίας και του επιχειρείν μετά από τις καταστροφές συμβάλλοντας στην όσο το δυνατό ποιο ομαλή μετάβαση σε κανονικούς ρυθμούς λειτουργίας.
Ποιοι είναι οι στόχοι σας για τη δική σας εταιρεία μέσα στα επόμενα δέκα χρόνια;
Οι Γενικές Ασφάλειες Κύπρου διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη της ασφαλιστικής βιομηχανίας για 68 χρόνια. Από το έτος ίδρυσής τους το 1951, ως η πρώτη ασφαλιστική εταιρεία της Κύπρου, παρέχουν υψίστου επιπέδου γρήγορη εξυπηρέτηση στους πελάτες τους μέσω ενός ολοκληρωμένου φάσματος προϊόντων, αποτελεσματικής διευθέτησης απαιτήσεων, και σύγχρονων τρόπων προώθησης των προϊόντων αξιοποιώντας πλήρως τις εξελίξεις της τεχνολογίας. Με συνετή και σοβαρή εταιρική κουλτούρα και διαχείριση, διακρίνονται για την αξιοπιστία και για τον επαγγελματισμό του έμπειρου και καταρτισμένου προσωπικού τους.
Σημαντικός στόχος των Γενικών Ασφαλειών Κύπρου είναι η περαιτέρω αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών και του Διαδικτύου για να ανταποκρίνονται στα νέα δεδομένα της αγοράς και στις μεταβαλλόμενες ανάγκες και απαιτήσεις των πελατών τους.
Επιπρόσθετα οι ευρύτεροι στόχοι της Εταιρείας έχουν ως ακολούθως:
- H επικέντρωση στην εξυπηρέτηση του πελάτη μέσα από πελατοκεντρική προσέγγιση και συνεχή αναβάθμιση του εύρους και της ποιότητας των υπηρεσιών της.
- Ο εκσυγχρονισμός και η ανάπτυξη όλων των καναλιών προώθησης και εξυπηρέτησης των ασφαλιστηρίων.
- Η ψηφιακή μεταμόρφωση της Εταιρείας και η υιοθέτηση καινοτόμων πρακτικών με πολλαπλό όφελος για τους πελάτες, τους συνεργάτες και το προσωπικό.
- Η συνεχής επένδυση στο προσωπικό της Εταιρείας, μέσα από συνεχή εκπαίδευση, καθοδήγηση και παρακίνηση.
- Ο περιορισμός των δαπανών μέσω της απλοποίησης και αυτοματοποίησης των διαδικασιών και αποτελεσματικότητας του τρόπου λειτουργίας της εταιρείας.
Κάθε χρόνο, το οικονομικό περιοδικό «World Finance» αναδεικνύει δύο ασφαλιστικές εταιρίες από κάθε χώρα του κόσμου ως τις καλύτερες για κάθε κλάδο ασφάλισης (γενικό και ζωής).
Οι Γενικές Ασφάλειες Κύπρου αναδείχθηκαν ως η καλύτερη ασφαλιστική εταιρεία γενικού κλάδου στην Κύπρο. Η αναγνώριση αυτή αποτελεί επιστέγασμα των συνεχών προσπαθειών των Γενικών να βρίσκονται συνεχώς δίπλα στους ασφαλισμένους τους παρέχοντας γρήγορη και αποτελεσματική διευθέτηση απαιτήσεων, καινοτόμα ασφαλιστικά προϊόντα, σύγχρονους τρόπους προώθησης και ψηλό επίπεδο τεχνολογίας.
Οι Γενικές διακρίνονται για το κύρος, την αξιοπιστία και την υπευθυνότητά τους καθώς και για τον επαγγελματισμό ενός έμπειρου, καταρτισμένου και άρτια εκπαιδευμένου προσωπικού. Είναι μια εταιρεία με 68 χρόνια παρουσίας στην ασφαλιστική βιομηχανία, με συνετή και σοβαρή εταιρική κουλτούρα και διαχείριση.
Πέραν αυτής της διάκρισης, οι Γενικές Ασφάλειες Κύπρου έχουν διακριθεί από το The Legal 500, το οποίο αναγνώρισε το Νομικό Τμήμα των Γενικών Ασφαλειών Κύπρου ως ένα από τα καλύτερα σε Ελλάδα και Κύπρο, σε όλο το φάσμα της οικονομικής δραστηριότητας (όχι μόνο στην ασφαλιστική βιομηχανία).
Παράλληλα, ανεξάρτητη έρευνα της StockWatch, ανάδειξε τις Γενικές Ασφάλειες Κύπρου ως την πιο αξιόπιστη ασφαλιστική εταιρεία γενικού κλάδου.
Ο Εύρος Κυριακίδης είναι ο Τεχνικός Διευθυντής των Γενικών. Η συνέντευξη έχει παρουσιαστεί στο περιοδικό Capital Today (τεύχος Σεπτεμβρίου 2019).
Ποιες είναι οι προκλήσεις που καλείστε να αντιμετωπίσετε ως ασφαλιστική εταιρεία;
Μια σημαντική πρόκληση και ένας από τους σημαντικότερους στόχους των Γενικών Ασφαλειών Κύπρου είναι η παροχή προϊόντων, υπηρεσιών και εξυπηρέτησης που να ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες και απαιτήσεις της αγοράς και της κοινωνίας. Μια σημαντική σύγχρονη τάση είναι και η χρήση του διαδικτύου το οποίο, πέραν της λειτουργίας του ως μέσο ενημέρωσης, αξιολόγησης και αγοράς αγαθών και υπηρεσιών, αποτελεί κύριο μέσο επικοινωνίας, αλληλοεπίδρασης και κοινωνικοποίησης.
Οι Γενικές Ασφάλειες Κύπρου είναι η ασφαλιστική εταιρεία που άνοιξε στην κυπριακή αγορά το δρόμο για τη ψηφιακή μεταρρύθμιση αφού πρώτη εισήγε στην αγορά την πώληση ασφαλιστηρίων μέσω διαδικτύου. Μέσω της ιστοσελίδας www.gic.com.cy το κοινό έχει τη δυνατότητα να ενημερωθεί για τα χαρακτηριστικά και το κόστος, να ολοκληρώσει την αγορά ασφαλιστηρίου οχημάτων, κατοικιών, ταξιδιού, οδηγών και κυνηγών και να λάβει το ασφαλιστήριο του μέσω E-mail μέσα σε λίγα λεπτά.
Πέραν της αξιοποίησης του διαδικτύου, οι Γενικές Ασφάλειες Κύπρου επενδύουν σε νέες τεχνολογίες και στη ψηφιακή μεταμόρφωση της λειτουργίας της Εταιρείας με όφελος για τους ασφαλισμένους, τους συνεργάτες και το προσωπικό.
Οι ευρύτεροι στόχοι/προκλήσεις της εταιρείας είναι:
- H επικέντρωση στην εξυπηρέτηση μέσα από πελατοκεντρική προσέγγιση και η ανάπτυξη όλων των καναλιών προώθησης και πωλήσεων των ασφαλιστηρίων, υφιστάμενων και νέων.
- Η προώθηση και υιοθέτηση καινοτόμων πρακτικών που διέπουν ολόκληρο το φάσμα της λειτουργίας της Εταιρείας και η συνεχής επένδυση σε ανθρώπινο κεφάλαιο, μέσα από εκπαίδευση, καθοδήγηση και παρακίνηση.
- H διατήρηση ενός ισοζυγισμένου χαρτοφυλακίου με το οποίο παρέχονται ταυτόχρονα διευρυμένα και ευέλικτα προϊόντα και ο περιορισμός των δαπανών μέσω βελτίωσης στην αποτελεσματικότητα του τρόπου λειτουργίας.
Ποια βήματα έχετε κάνει στην ψηφιακή εποχή;
Μια σημαντική καινοτομία που έχουμε ανακοινώσει είναι η εφαρμογή κινητού τηλεφώνου Drive Safe – η πρωτοποριακή εφαρμογή τηλεματικής που καταγράφει την οδηγική συμπεριφορά βοηθώντας τους οδηγούς να γίνουν ακόμη καλύτεροι και να οδηγούν με έναν πιο ασφαλές και φιλικό προς το περιβάλλον τρόπο, εξοικονομώντας κόστος και καύσιμα.
Αξιοποιώντας τους αισθητήρες και την υπηρεσία τοποθεσίας του κινητού τηλεφώνου, το Drive Safe είναι σε θέση να αναγνωρίσει την έναρξη και λήξη κάθε διαδρομής και να βαθμολογήσει την οδηγική συμπεριφορά του χρήστη. Η βαθμολογία για κάθε διαδρομή και η συνολική βαθμολογία του οδηγού υπολογίζεται βάσει του προηγμένου αλγορίθμου βαθμολόγησης του Drive Safe. To Drive Safe παρέχει στον οδηγό πλήρη και λεπτομερή πληροφόρηση αναφορικά με την οδηγική συμπεριφορά του για κάθε διαδρομή, καταδεικνύοντας όλα τα σημεία στα οποία η οδήγηση του δεν ήταν η ιδανική. Μέσω της εφαρμογής μετριέται και η απόσπαση προσοχής του οδηγού, που αποτελεί μια από τις πιο σημαντικές αιτίες τροχαίων ατυχημάτων στις μέρες μας. Ο οδηγός μπορεί να δει την οδηγική του συμπεριφορά διαχρονικά και πώς αυτή συγκρίνεται με την οδηγική συμπεριφορά άλλων οδηγών.
Το Drive Safe επιβραβεύει τους καλούς οδηγούς οι οποίοι σύντομα θα λαμβάνουν έκπτωση στην ανανέωση του ασφαλιστηρίου τους, ανάλογα με τη βαθμολογία τους, καθώς και βαθμούς επιβράβευσης, τα Safe Miles, τα οποία μπορούν να εξαργυρώνουν σε επιλεγμένους συνεργάτες μας.
Το Drive Safe είναι ένα από τα πρώτα βήματα της στρατηγικής Ψηφιακού Μετασχηματισμού των Γενικών Ασφαλειών Κύπρου που βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη. Πολλά ακόμη βήματα βρίσκονται στα στάδιο του σχεδιασμού και είναι προς υλοποίηση και σύντομα θα ανακοινωθούν. Στόχος μας είναι να συνεχίσουμε να είμαστε πρωτοπόροι στην υιοθέτηση και ενσωμάτωση καινοτόμων τεχνολογιών, εργαλείων και διαδικασιών που θα προσφέρουν στους πελάτες μας αλλά και στους υποψήφιους πελάτες μας μια συνεχώς αναβαθμισμένη ψηφιακή εμπειρία.
Ο δρ Ευάγγελος Μονοχρήστου είναι Digital Business Services Manager (Insurance Business) στο Συγκρότημα της Τράπεζας Κύπρου. Η συνέντευξη έχει παρουσιαστεί στο περιοδικό IN Business (τεύχος Ιουλίου 2019).
Πείτε μας την άποψή σας για τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό στον ασφαλιστικό κλάδο.
Είναι γνωστό σε όλους ότι το σύνολο του χρηματο-οικονομικού τομέα μετασχηματίζεται ψηφιακά σε παγκόσμιο επίπεδο. Ο μετασχηματισμός δεν αφορά μόνο την επαφή και επικοινωνία με τον πελάτη (υφιστάμενο ή υποψήφιο) μέσω της δημιουργίας μιας ψηφιακής εμπειρίας χρήσης αλλά ταυτόχρονα (και ίσως σε μεγαλύτερο βαθμό) αφορά την αυτοματοποίηση / ψηφιοποίηση των εσωτερικών διαδικασιών των οργανισμών με σκοπό την ταχύτερη και πιο ποιοτική εξυπηρέτηση, τη βελτίωση της παραγωγικότητας και τη βελτίωση της διαδικασίας λήψης αποφάσεων.
Όπως αναφέρει η έρευνα της McKinsey & Company (May 2018) με τίτλο Insurance 2030, η ασφαλιστική βιομηχανία μετακινείται από το υφιστάμενο μοντέλο του "detect and repair" σε αυτό του "predict and prevent," μετασχηματίζοντας αναγκαστικά κάθε πτυχή του σημερινού τρόπου λειτουργίας της. Ο ρυθμός της αλλαγής θα αυξάνεται ολοένα και περισσότερο όσο οι διάφοροι εμπλεκόμενοι θα εξοικειώνονται με τη χρήση εξειδικευμένων και προηγμένων τεχνολογιών.
Μπορείτε να μας αναφέρετε κάποια παραδείγματα διαδικασιών που θα αυτοματοποιηθούν στο χώρο σας μέσω της χρήσης τεχνολογιών όπως machine learning και artificial intelligence;
Ένας τομέας στον οποίο αναμένεται να υπάρξει ευρεία χρήση τέτοιων τεχνολογιών είναι αυτός της διαχείρισης των απαιτήσεων (claims management). Συστήματα που «εκπαιδεύονται» συνεχώς και έχουν πρόσβαση σε αντίστοιχα δεδομένα, θα μπορούν μέσα από φωτογραφίες να εκτιμήσουν το ύψος μιας ζημιάς και θα επιτρέπουν την άμεση διευθέτηση της αποζημίωσης (για μικρές ζημιές), μέσα σε μερικά λεπτά και χωρίς την ανάγκη εμπλοκής λειτουργού. Ταυτόχρονα, η δυνατότητα συνεχούς και αυτόματης επεξεργασίας και σύγκρισης μεγάλου όγκου δεδομένων, στοιχείων και φωτογραφικού υλικού, μπορεί να βοηθήσει σημαντικά στην αποκάλυψη περιπτώσεων απάτης (fraud detection).
Ο τομέας, επίσης, της επικοινωνίας και εξυπηρέτησης έχει αρχίσει να επηρεάζεται σημαντικά, με τεχνολογίες όπως chat / smart bots να αντικαθιστούν τους λειτουργούς σε κάποια από τα καθημερινά απλά σενάρια επικοινωνίας (π.χ. λήψη προσφοράς, διευθέτηση αιτημάτων, ανανεώσεις συμβολαίων).
Ποιες δυσκολίες παρουσιάζονται ή θα παρουσιαστούν στον ψηφιακό μετασχηματισμό του ασφαλιστικού κλάδου;
Καταρχήν, δεν πρέπει να παραβλέπουμε το γεγονός ότι ο ασφαλιστικός κλάδος διέπεται από ένα εξαιρετικά αυστηρό κανονιστικό και εποπτικό πλαίσιο, γεγονός το οποίο επιβραδύνει ορισμένες φορές την ταχύτητα του μετασχηματισμού. Αυτό δεν σημαίνει ότι είναι πάντοτε αρνητικό - δημιουργεί όμως μια δυσκολία στην γρήγορη υιοθέτηση τεχνολογιών και καινοτομιών.
Την ίδια στιγμή, ο ασφαλιστικός κλάδος αποτελείται, στην πλειοψηφία, από μεγάλους οργανισμούς οι περισσότεροι εκ των οποίων λειτουργούν εδώ και πολλές δεκάδες χρόνια. Σε συνδυασμό με το αυστηρό πλαίσιο, ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι πάντοτε πολύ πιο δύσκολος και χρονοβόρος σε εταιρίες με αυτά τα χαρακτηριστικά, σε αντίθεση με νέες εταιρίες που ξεκινούν τώρα και το όλο μοντέλο τους είναι ψηφιακό. Αυτός είναι ο λόγος που τελευταία εμφανίζονται αμιγώς ψηφιακές ασφαλιστικές εταιρίες, που όμως μολονότι φαίνεται να υιοθετούν το σωστό τεχνολογικά μοντέλο, είτε αποτυγχάνουν, είτε αντιμετωπίζουν σημαντικά προβλήματα κερδοφορίας. Φαίνεται ότι η υιοθέτηση της τεχνολογίας από μόνη της δεν αρκεί, αφού από τη μια η ενσωμάτωση της πολύχρονης εμπειρίας και γνώσης του ασφαλιστικού αντικειμένου δεν είναι εύκολη υπόθεση, ενώ από την άλλη η δημιουργία αισθήματος αξιοπιστίας στον πελάτη απαιτεί χρόνο.
Τέλος, οι πελάτες, ενώ αναμένουν ψηφιακές υπηρεσίες και απλοποίηση / επιτάχυνση των διαδικασιών, ταυτόχρονα φαίνεται σε αρκετές περιπτώσεις να αποζητούν την προσωπική σχέση και επικοινωνία με την ασφαλιστική τους εταιρία.
Ποια θα είναι η επιρροή του ψηφιακού μετασχηματισμού στο εργατικό δυναμικό;
Όπως συμβαίνει με οποιαδήποτε μεγάλη αλλαγή που αφορά τον τρόπο λειτουργίας ενός οργανισμού, η επιρροή θα είναι σημαντική. Συγκεκριμένοι και παραδοσιακοί ρόλοι θα εξαλειφθούν ή θα μειωθεί η αναγκαιότητά τους. Την ίδια στιγμή όμως, μια σειρά από νέους και πιο εξειδικευμένους ρόλους θα εμφανιστεί, τόσο λόγω της υιοθέτησης νέων τεχνολογιών όσο λόγω της αύξησης της πολυπλοκότητας και του όγκου των προσφερόμενων προϊόντων, της ανάγκης για διαχείριση και επεξεργασία τεράστιου όγκου πληροφοριών και δεδομένων και της κατακόρυφης αύξησης των «συναλλαγών» που θα πραγματοποιούνται αλλά και των σημείων επαφής που θα έχουν στη διάθεσή τους οι πελάτες.
Πως βοηθά ο ψηφιακός μετασχηματισμός στη προώθηση ασφαλιστικών προϊόντων στους millennials και generation Z;
Ο ψηφιακός μετασχηματισμός δίνει στις ασφαλιστικές εταιρίες τη δυνατότητα να προσφέρουν, μεταξύ άλλων, ευέλικτα και προσωποποιημένα προϊόντα και υπηρεσίες με έναν απλό και γρήγορο τρόπο μέσω της χρήσης καναλιών επικοινωνίας που προτιμούν οι συγκεκριμένες γενεές (π.χ. web, mobile). Την ίδια στιγμή, η χρήση καινοτόμων εφαρμογών ή ακόμη και εφαρμογών gamification επιτρέπουν την προσέγγιση των νεότερων γενεών με έναν τελείως διαφορετικό σε σχέση με τον παραδοσιακό τρόπο.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα για εμάς, στις Γενικές Ασφάλειες Κύπρου αποτελεί το mobile app "Drive Safe", το οποίο, αξιοποιώντας τους αισθητήρες και την υπηρεσία τοποθεσίας του κινητού τηλεφώνου, είναι σε θέση να αναγνωρίσει την έναρξη και λήξη κάθε διαδρομής και να βαθμολογήσει την οδηγική συμπεριφορά του χρήστη. Το app βοηθά τους οδηγούς να γίνουν ακόμα καλύτεροι στον δρόμο, να οδηγούν με έναν πιο φιλικό προς το περιβάλλον τρόπο, και ταυτόχρονα, να λαμβάνουν έκπτωση στην ανανέωση του ασφαλιστηρίου τους, ανάλογα με τη βαθμολογία τους και να εξαργυρώνουν τα Safe Miles που συλλέγουν σε συνεργάτες που έχουμε επιλέξει.
Το Drive Safe είναι ένα από τα πρώτα βήματα της Στρατηγικής Ψηφιακού Μετασχηματισμού των Γενικών Ασφαλειών Κύπρου που βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη. Πολλά ακόμη βήματα βρίσκονται στα στάδιο του σχεδιασμού και είναι προς υλοποίηση και σύντομα θα ανακοινωθούν. Στόχος μας είναι να συνεχίσουμε να είμαστε πρωτοπόροι στην υιοθέτηση και ενσωμάτωση καινοτόμων τεχνολογιών, εργαλείων και διαδικασιών που θα προσφέρουν στους πελάτες μας, αλλά και στους υποψήφιους πελάτες μας, μια συνεχώς αναβαθμισμένη ψηφιακή εμπειρία.
Η Έφη Γεωργίου είναι η Διευθύντρια Προσωπικών Ασφαλίσεων των Γενικών. Η συνέντευξη έχει παρουσιαστεί στον Οικονομικό Φιλελεύθερο (14/4/2019).
Γιατί θεωρείται η ασφάλιση αξία και όχι κόστος;
Ο θεσμός της ασφάλισης αποτελεί παγκοσμίως, εδώ και πάρα πολλά χρόνια, ένα πολύ σημαντικό κομμάτι της οικονομίας κάθε χώρας. Αυτό συμβαίνει και στην Κύπρο, όπου ο θεσμός της ασφάλισης έχει ολοένα και πιο αυξημένο ρόλο να διαδραματίσει. Στον Γενικό Κλάδο (ασφάλιση περιουσίας, ευθύνης κ.λπ.) δραστηριοποιούνται 30 ασφαλιστικές εταιρείες από τις οποίες ιδιώτες και επιχειρήσεις μπορούν να επιλέξουν από μια ευρεία γκάμα ασφαλιστικών σχεδίων εκείνο που ανταποκρίνεται καλύτερα στις δικές τους ανάγκες και στα δικά τους δεδομένα. Η ασφάλιση βοηθά τους πολίτες να διαχειριστούν και να μειώσουν τους κινδύνους που αντιμετωπίζουν μεταφέροντας στις ασφαλιστικές εταιρείες ένα τεράστιο και απρόβλεπτο οικονομικό κόστος στο οποίο πιθανόν να εκτίθεντο αν πρόκυπτε μια απώλεια ή ζημιά. Υπό αυτήν την έννοια, ο ασφαλισμένος, με την καταβολή ενός ασφαλίστρου, εναποθέτει την ευθύνη της προστασίας της περιουσίας του στις ασφαλιστικές εταιρείες.
Η ασφαλιστική βιομηχανία διαθέτει κάθε χρόνο σημαντικά κεφάλαια για την πληρωμή αποζημιώσεων προς τους ασφαλισμένους για απώλειες ή ζημιές από ασφαλισμένους κινδύνους. Με αυτόν τον τρόπο εκπληρώνει την υπόσχεση που έδωσε στον ασφαλισμένο με τη σύναψη της ασφάλισης.
Με το θεσμό της ιδιωτικής ασφάλισης, το όφελος για την κοινωνία είναι τεράστιο καθώς επιτρέπει σε ιδιώτες και επιχειρήσεις να δραστηριοποιούνται και να ασχολούνται με τις καθημερινές εργασίες τους χωρίς να ανησυχούν για απρόβλεπτα συμβάντα.
Πως λειτουργεί η σχέση ασφαλισμένου – ασφαλιστικής;
Θεμελιώδης βάση ενός ασφαλιστηρίου είναι η Πρόταση ασφάλισης την οποία ο ασφαλισμένος συμπληρώνει και υπογράφει και στην οποία καθορίζονται, μεταξύ άλλων, το σχέδιο ασφάλισης της προτίμησης του και τα ασφαλισμένα ποσά, σύμφωνα με τη δική του εκτίμηση. Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας ασφάλισης, ο ασφαλισμένος παραλαμβάνει το βιβλιάριο του ασφαλιστηρίου (ή ασφαλιστήριο συμβόλαιο) και τον πίνακα ασφαλιστηρίου, στα οποία αναφέρονται σε πλήρη λεπτομέρεια οι καλύψεις, όροι, εξαιρέσεις και περιορισμοί του ασφαλιστηρίου.
Ο καθορισμός του ασφαλίστρου βασίζεται σε απλές, βασικές αρχές. Κάθε ασφαλιστική εταιρεία εκτιμά τον κίνδυνο προς ασφάλιση και την πιθανότητα και δριμύτητα της οποιασδήποτε μελλοντικής Απαίτησης. Ακολούθως, με τη χρήση στατιστικών δεδομένων και με εργαλείο την πείρα, γνώσεις και εξειδίκευση που έχει αποκτήσει, μια ασφαλιστική εταιρεία είναι σε θέση να καθορίσει το αντίτιμο σε ασφάλιστρο, το οποίο θα πρέπει ο ασφαλισμένος να καταβάλει και το οποίο αντιπροσωπεύει μια μικρή συνεισφορά προκειμένου να αποφύγει την πληρωμή του άγνωστου και πολύ μεγαλύτερου ποσού που θα επωμιστεί σε περίπτωση που προκύψει απώλεια ή ζημιά και δεν είναι ασφαλισμένος.
Στην ασφαλιστική βιομηχανία, στον Κλάδο περιουσίας, υπάρχουν ασφαλιστήρια που έχουν ως βάση αποζημίωσης την αξία αντικατάστασης (ανακατασκευή της περιουσίας με τον ίδιο τρόπο, μέγεθος, σχεδιασμό, προδιαγραφές και εμφάνιση ως να ήταν καινούρια) ενώ υπάρχουν και ασφαλιστήρια που έχουν ως βάση αποζημίωσης την πραγματική αξία για τον καθορισμό της οποίας αφαιρείται απόσβεση βάσει της ηλικίας της οικοδομής ή/και περιεχομένου η οποία οφείλεται σε μείωση της αξίας λόγω παλαιότητας, φθοράς ή χρήσης.
Για όλα τα σχέδια ασφάλισης ισχύει ο αναλογικός όρος - αν δηλαδή το ασφαλισμένο ποσό για το κτίριο ή/και περιεχόμενο ή/και πολύτιμα αντικείμενα δεν αντιπροσωπεύει την αξία αντικατάστασης ή την πραγματική αξία αυτών, τότε η αποζημίωση θα είναι αναλογική. Με αυτόν τον τρόπο ο ασφαλισμένος συνεισφέρει στο κόστος της ζημιάς που είχε στην περιουσία του αφού το ασφάλιστρο που πλήρωνε αφορούσε μέρος της αξίας της περιουσίας του και όχι ολόκληρη.
Πως υπολογίζεται η Αποζημίωση;
Με βάση το σχέδιο ασφάλισης που έχει επιλέξει ο ασφαλισμένος και σύμφωνα με τους όρους του ασφαλιστηρίου, λειτουργεί και ο διακανονισμός της οποιασδήποτε μελλοντικής απώλειας ή ζημιάς. Για τη διευθέτηση οποιασδήποτε Απαίτησης η ασφαλιστική εταιρεία είναι σε επικοινωνία με τον ασφαλισμένο στη διαδικασία συλλογής όλων των απαραίτητων πληροφοριών και αναθέτει την εκτίμηση της απώλειας ή ζημιάς σε ειδικούς εμπειρογνώμονες/εκτιμητές οι οποίοι ετοιμάζουν σχετική έκθεση στην οποία βασίζεται η αποζημίωση. Η αποζημίωση σε αξία αντικατάστασης στοχεύει να αντικαταστήσει και επαναφέρει την περιουσία στην κατάσταση που ήταν πριν να επέλθει ο κίνδυνος που επέφερε την απώλεια ή ζημιά. Ως εκ τούτου, σε περίπτωση που οι μέθοδοι κατασκευής ή υλικά έχουν αλλάξει με αποτέλεσμα να επαναφέρουν την περιουσία σε καλύτερη κατάσταση από ότι ήταν, τότε θα αφαιρείται από το ποσό αποζημίωσης ανάλογο ποσό το οποίο αντιπροσωπεύει βελτιώσεις στην ασφαλισμένη περιουσία.
Όλα τα ασφαλιστήρια περιουσίας έχουν αφαιρετέο ποσό (το ποσό που αποτελεί το πρώτο μέρος της ζημιάς το οποίο καταβάλει ο ασφαλισμένος) για τους πλείστους κινδύνους για τους οποίους προσφέρεται κάλυψη. Ο κίνδυνος της πυρκαγιάς, ο οποίος ενδεχομένως είναι και αυτός που θα προκαλέσει τη μεγαλύτερη ζημιά, δεν έχει, συνήθως, αφαιρετέο ποσό. Το ύψος των αφαιρετέων ποσών αναφέρεται στον πίνακα ασφάλισης ή στο λεκτικό του ασφαλιστηρίου.
Ο ασφαλισμένος οφείλει σε κάθε ανανέωση του ασφαλιστηρίου να επικοινωνεί με την ασφαλιστική εταιρεία και να αναθεωρεί, εάν πιστεύει ότι χρειάζεται, τα ασφαλισμένα ποσά. Επίσης, οφείλει να ενημερώνει για οποιαδήποτε αλλαγή στη φύση του ασφαλισμένου κινδύνου, να φροντίζει να διατηρεί την περιουσία του σε καλή κατάσταση και να παίρνει εύλογα μέτρα για την προστασία της.
Οι Γενικές, σε γενικές γραμμές;
Οι Γενικές Ασφάλειες Κύπρου κατέχουν πρωταγωνιστικό ρόλο στην ασφαλιστική βιομηχανία της Κύπρου. Με έτος ίδρυσης το 1951, είναι η πρώτη ασφαλιστική εταιρεία του τόπου και η πολύχρονη πορεία τους έχει να επιδείξει σταθερότητα, κύρος, επαγγελματισμό και αξιοπιστία. Αποτελεί, σε μέγεθος, τη μεγαλύτερη ασφαλιστική εταιρεία στον Κλάδο Περιουσίας και φημίζεται για τη γρήγορη και δίκαιη διευθέτηση των Απαιτήσεων των ασφαλισμένων της.
Παρέχει ολοκληρωμένη γκάμα ασφαλιστικών σχεδίων που απευθύνονται σε ιδιώτες, επαγγελματίες και επιχειρήσεις και επενδύει συστηματικά στην αναθεώρηση και βελτίωση των παραδοσιακών ασφαλιστικών σχεδίων αναπτύσσοντας πρωτοποριακές και ευέλικτες καλύψεις που ανταποκρίνονται στις ανάγκες της νέας εποχής.
Είχε πρωτοπορήσει πριν από 20 χρόνια με τη δημιουργία της πρώτης Υπηρεσίας Άμεσης Ασφάλισης Οχημάτων και Κατοικιών (Τηλευθεία) όπου το κοινό, μέσω Τηλεφώνου, με απλές, γρήγορες διαδικασίες και χωρίς γραφειοκρατία, έχει τη δυνατότητα να ασφαλίσει την κατοικία ή το όχημα του.
Επενδύει στην τεχνολογική αναβάθμιση και ανάπτυξη εισάγοντας πρώτη στην Κύπρο διαδικτυακή πλατφόρμα ασφάλισης στην οποία προσφέρονται ανταγωνιστικά προϊόντα που απευθύνονται σε ιδιώτες. Μέσω διαδικτύου, στο www.gic.com.cy, ο επισκέπτης έχει τη δυνατότητα, με απλά βήματα, να ολοκληρώσει την αγορά ασφαλιστικών σχεδίων (οχημάτων, κατοικιών, οδηγών, ταξιδιού, κυνηγών) και να λάβει τα σχετικά έγγραφα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Παράλληλα, οι Γενικές έχουν λανσάρει το πρωτοποριακό DriveSafeApp, το οποίο βοηθά τους χρήστες/οδηγούς να βελτιώσουν την οδική τους συμπεριφορά ενώ, ταυτόχρονα, προάγει κοινωνικό μήνυμα για καλλιέργεια οδικής συνείδησης με απώτερο σκοπό τη μείωση των δυστυχημάτων. Πρόσθετα, οι Γενικές διαθέτουν το Genikes Mobile App που, σε περίπτωση βλάβης ή τροχαίου ατυχήματος, εντοπίζει την ακριβή τοποθεσία του χρήστη/οχήματος και ενημερώνει, με το πάτημα ενός κουμπιού, την Υπηρεσία οδικής βοήθειας.
Στρατηγική κατεύθυνση για τις Γενικές Ασφάλειες Κύπρου είναι να επενδύσουν περαιτέρω σε σύγχρονες πρωτοποριακές λύσεις που κάνουν τη διαδικασία ασφάλισης ακόμη πιο εύκολη και άμεση υπόθεση.
Για 30 και πλέον χρόνια, το The Legal 500 μελετά και αναλύει τις ικανότητες και δυνατότητες των δικηγορικών γραφείων σε όλο τον κόσμο και οι δημοσιεύσεις του αποτελούν σημείο αναφοράς για όσους ψάχνουν για τα καλύτερα δικηγορικά γραφεία για τις ανάγκες τους. Η λίστα General Counsel Powerlist Κύπρου και Ελλάδας 2019, η πιο πρόσφατη έκδοση του The Legal 500, εστιάζει την προσοχή της και αξιολογεί νομικά τμήματα εντός εταιριών/οργανισμών (in-house) αναγνωρίζοντας τους νομικούς και τις ομάδες που διακρίνονται. Η GC Powerlist για Ελλάδα και Κύπρο αναδεικνύει εκείνα τα νομικά τμήματα με το μεγαλύτερο κύρος, επιρροή και καινοτομία στο χώρο.
Το TheLegal 500 αξιολόγησε νομικά τμήματα από όλη την Ελλάδα και την Κύπρο, για να προσδιορίσει εκείνα τα τμήματα τα οποία έχουν συμβάλει στην αλλαγή ή τη διαμόρφωση πολιτικής και πορείας στην εταιρεία ή τη βιομηχανία τους, αναπτύσσοντας τεχνικές λύσεις σε πολύπλοκα ζητήματα, δημιουργώντας καινοτόμες δομές για να διασφαλιστεί ότι η εσωτερική λειτουργία οδηγεί την επιχείρηση στο μέλλον. Η έμπειρη ομάδα ερευνητών του The Legal 500 διέκρινε το Νομικό Τμήμα των Γενικών Ασφαλειών Κύπρου ως ένα από τα καλύτερα σε Ελλάδα και Κύπρο, σε όλο το φάσμα της οικονομικής δραστηριότητας (όχι μόνο στην ασφαλιστική βιομηχανία).
Αυτή η διάκριση αποτελεί άλλη μια επιβράβευση του επαγγελματισμού, κύρους και υψηλού επιπέδου κατάρτισης και εξυπηρέτησης που το Νομικό Τμήμα των Γενικών Ασφαλειών Κύπρου παρέχει και για το οποίο η Εταιρεία διακρίνεται.
Αναφορικά με την πρόσφατη ανακοίνωση της Τράπεζας Κύπρου σε σχέση με τον τερματισμό των καρτών American Express, εάν το ασφαλιστήριό σου εξοφλείται με κάρτα American Express, είναι αναγκαίο για την απρόσκοπτη συνέχιση του ασφαλιστηρίου σου, να μας ενημερώσεις για τον νέο τρόπο πληρωμής του.
Συγκεκριμένα, μπορείς να διευθετήσεις την πληρωμή του ασφαλίστρου μέσω:
1. Άλλης χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας (συμπληρώνοντας το Έντυπο 1) ή
2. Εντολής άμεσης χρέωσης (Sepa Direct Debit) (συμπληρώνοντας το Έντυπο 2).
Επισημαίνεται ότι εάν ο κάτοχος κάρτας/λογαριασμού που θα χρεωθεί δεν είσαι εσύ, η σχετική εντολή (Έντυπο 1 ή 2) θα πρέπει να υπογράφεται από τον κάτοχο της κάρτας/λογαριασμού.
Επίσης θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι η πιο πάνω διαφοροποίηση, ως προς τον τρόπο πληρωμής του ασφαλίστρου, δεν επηρεάζει τυχόν εκπτώσεις που λαμβάνεις στο ασφάλιστρο σου οι οποίες θα συνεχίσουν να ισχύουν. Παρακαλούμε όπως έχουμε άμεσα οδηγίες σου ως προς τη μέθοδο πληρωμής του ασφαλίστρου, υποβάλλοντας το ανάλογο Έντυπο μέσω E-mail (general@gic.bankofcyprus.com) ή ταχυδρομικώς ή στα κατά τόπους Καταστήματα της Εταιρείας ή στον ασφαλιστικό σου διαμεσολαβητή.
Για οποιεσδήποτε διευκρινίσεις μπορείς να μας καλέσεις στο 8000.87.87 ή να επικοινωνήσεις με τον ασφαλιστικό σου διαμεσολαβητή.