Συχνές Ερωτήσεις

Είχα ατύχημα με το αυτοκίνητό μου. Πώς μπορείτε να με βοηθήσετε;

Μην αγχώνεσαι! Για ατύχημα οχήματος ή περίπτωση βλάβης (μπαταρία/βενζίνη/λάστιχο κ.λπ.) κάλεσε κατευθείαν στην 24ωρη γραμμή Φροντίδας Ατυχήματος 77771121.

Σύντομα θα είμαστε κοντά σου για να κάνουμε την καταγραφή του, να τραβήξουμε φωτογραφίες και, αν χρειάζεται, να ρυμουλκήσουμε το όχημά σου.

Θα ήθελα να ασφαλίσω το σπίτι μου. Υπάρχει κάλυψη για το περιεχόμενο του σπιτιού;

Ήρθε η ώρα να νιώσεις σιγουριά για την κατοικία σου! Ναι, υπάρχει κάλυψη περιεχομένου κατοικίας. Σου δίνουμε τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε πέντε ασφαλιστικά Σχέδια:

 

  • Home Burglary

  • Home Flexible

  • Home Basic

  • Home Plus

  • Home Superior

 

Δες εδώ τις καλύψεις που προσφέρουν τα Σχέδια Ασφάλισης Κατοικίας.

Θα ήθελα να ασφαλίσω το όχημά μου. Στην κάλυψη συμπεριλαμβάνεται η φροντίδα ατυχήματος;

Ναι, η φροντίδα ατυχήματος συμπεριλαμβάνεται σε όλα τα σχέδιά μας. Σου δίνουμε τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε έξι ασφαλιστικά σχέδια:

  • Third Party Plus
  • Third Party Fire and Theft Plus
  • Comprehensive Plus
  • Comprehensive Superior
  • Third Party Web
  • Comprehensive Web

Δες εδώ τις καλύψεις που προσφέρουν τα Σχέδια Ασφάλισης Οχήματος

Αγόρασε Online Ασφάλιση αξιόπιστα, εύκολα και γρήγορα σε 3 βήματα!

Ετοιμάζομαι για ταξίδι και θα ήθελα να ασφαλιστώ. Η ασφάλεια ταξιδιού καλύπτει απώλεια, ζημιά ή καταστροφή σε αποσκευές;

Ναι, η ασφάλεια ταξιδιού καλύπτει  απώλεια, ζημιά ή καταστροφή σε αποσκευές. Πλέον εξερευνείς άφοβα και με ασφάλεια νέους προορισμούς! Σου δίνουμε τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε τρία ασφαλιστικά Σχέδια για ενήλικες και ένα για παιδιά.

Μπορείς να ολοκληρώσεις την αγορά του Ασφαλιστηρίου σου online, μέσω της ιστοσελίδας μας. Για να προχωρήσεις Πάτησε εδώ

Στην ασφάλεια κυνηγού συμπεριλαμβάνεται η ασφάλιση όπλου;

Ναι, στην ασφάλεια κυνηγού δίνεται η δυνατότητα ασφάλισης όπλου.

 Ήρθε η ώρα να ασχοληθείς με το χόμπι σου χωρίς άγχη! Διαθέτουμε ολοκληρωμένα προγράμματα Ασφάλειας Κυνηγών. Σου δίνουμε τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε τρία ασφαλιστικά σχέδια που καλύπτουν:

  • Θάνατο
  • Μόνιμη ανικανότητα
  • Προσωρινή ολική ανικανότητα για εργασία
  • Ιατρικά έξοδα
  • Απώλεια, ζημιά ή καταστροφή του όπλου

Για να ολοκληρώσεις την αγορά του Ασφαλιστηρίου σου online, μέσω της ιστοσελίδας μας, πάτησε εδώ.

Υπάρχει ασφάλεια που να καλύπτει Ιατρικά έξοδα;

Ναι, μπορείς να κάνεις ασφάλεια Προσωπικών Ατυχημάτων όπου συμπεριλαμβάνονται τα ιατρικά έξοδα. Προσφέρουμε καθορισμένα ποσά σε περίπτωση ατυχήματος που προκαλεί:

  • Θάνατο
  • Μόνιμη ολική ανικανότητα
  • Προσωρινή ολική ανικανότητα για εργασία
  • Ιατρικά έξοδα
  • Κάλυψη ταξιδιωτικών αποσκευών

Mάθε περισσότερα εδώ

Πώς μπορώ να ανανεώσω ή να τροποποιήσω την ασφάλισή μου;

Μπορείς ανά πάσα στιγμή να προχωρήσεις σε ανανέωση ή τροποποίηση της ασφάλισής σου.

  • Για Ασφάλεια Οχήματος ή Ασφάλεια Κατοικίας μπορείς να καλέσεις στο 8000.87.87 για να μιλήσεις με λειτουργό εξυπηρέτησης. 
  • Για οποιαδήποτε άλλη Ασφάλεια μπορείς να καλέσεις στο 2212 8700.
Πώς μπορώ να πληρώσω το Ασφάλιστρό μου;

Σου προσφέρουμε διάφορους εναλλακτικούς τρόπους για να πληρώσεις το ασφάλιστρό σου. Μπορείς να ολοκληρώσεις την πληρωμή με τους ακόλουθους τρόπους:

  • Με πάγια εντολή (SEPA Direct Debit Mandate)

Τύπωσε και συμπλήρωσε το σχετικό έντυπο (εδώ) και στείλε το μέσω Email στο general@gic.bankofcyprus.com ή παράδωσέ το στον ασφαλιστικό σου διαμεσολαβητή. Επισημαίνεται ότι σε περίπτωση που ο κάτοχος του τραπεζικού λογαριασμού που δήλωσες για πληρωμή είναι διαφορετικό πρόσωπο, η σχετική Εντολή θα πρέπει να υπογράφεται από τον κάτοχο του λογαριασμού.

Δεν μπορώ να πληρώσω το Ασφάλιστρό μου. Τι μπορώ να κάνω;

Εάν το ασφάλιστρό σου αποπληρώνεται με πάγια εντολή (SEPA), τότε σε περίπτωση που δεν καταστεί δυνατή η πληρωμή του γίνεται επαναληπτική δοκιμή. Αν έχει αλλάξει ο αριθμός λογαριασμού σου μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας στο 8000.87.87 για τη διόρθωση των στοιχείων δηλώνοντας το IBAN του νέου λογαριασμού σου.

Έχω Απαίτηση. Τι πρέπει να κάνω;

Ενημέρωσέ μας άμεσα για την Απαίτησή σου με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

  • Κάνε κλικ στον σύνδεσμο «Απαιτήσεις» πιο πάνω.
  • Μπορείς να καλέσεις στο 22128700 για να μιλήσεις με λειτουργό απαιτήσεων.
Έχω παράπονο. Τι μπορώ να κάνω;

Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση που έχω παράπονο από τις Γενικές

Εάν έχεις παράπονο σε σχέση με το ασφαλιστήριό σου ή την εξυπηρέτηση που είχες από τα στελέχη ή τους συνεργάτες της Εταιρείας μας, ενημέρωσε μας το συντομότερο δυνατό.  Λαμβάνουμε όλα τα παράπονα πολύ σοβαρά υπόψη και για την καλύτερη και πιο γρήγορη εξυπηρέτησή σου έχουμε θεσπίσει την ακόλουθη διαδικασία χειρισμού παραπόνων:

Επικοινωνήστε μαζί μας

Παρακαλώ όπως υποβάλεις το παράπονο σου συμπληρώνοντας το «Έντυπο Υποβολής Παραπόνου».  Μπορείς να το κατεβάσεις στον υπολογιστή σου κάνοντας κλικ εδώΑφού το συμπληρώσεις μπορείς να μας το στείλεις μέσω E-mail (complaints@gic.bankofcyprus.com) ή ταχυδρομικώς (Έβρου 4, Στρόβολος 2003, Λευκωσία).

Διερεύνηση

Μόλις παραλάβουμε το παράπονό σου θα σου αποστείλουμε εντός δύο εργάσιμων ημερών επιστολή στην οποία θα επιβεβαιώνουμε τη λήψη του. Το παράπονό σου θα διερευνηθεί δίκαια και αμερόληπτα από εξειδικευμένο προσωπικό.

Απάντηση

Εντός 15 εργάσιμων ημερών θα λάβεις γραπτή επιστολή που θα σε ενημερώνει για τα αποτελέσματα της διερεύνησης του παραπόνου το οποίο υπόβαλες. Σε περίπτωση που χρειάζεται περισσότερος χρόνος θα σε ενημερώσουμε έγκαιρα, γραπτώς.

Τι πρέπει να κάνω εάν δεν με ικανοποιεί η απάντηση του παραπόνου

Σε περίπτωση που η απάντηση που θα λάβεις δεν σε ικανοποιεί, επικοινώνησε μαζί μας για να μας ενημερώσεις σχετικά με τους λόγους της διαφωνίας σας.  Παράλληλα, διατηρείς το δικαίωμα σου να προσφύγεις στον Χρηματοοικονομικό Επίτροπο (http://www.financialombudsman.gov.cy) τον εξωδικαστικό μηχανισμό επίλυσης διαφορών ή να ακολουθήσεις τη νομική οδό.

 

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ