Πληροφορίες παραπόνου - Genikes Insurance

Πληροφορίες παραπόνου

  1. Τι νοείται παράπονο

Το παράπονο ή η δήλωση δυσαρέσκειας που απευθύνεται σε ασφαλιστική επιχείρηση από πρόσωπο το οποίο σχετίζεται με το ασφαλιστήριο συμβόλαιο ή με τις υπηρεσίες ασφάλισης που του παρέχονται. Η εξέταση παραπόνων διαφοροποιείται τόσο από την εξέταση απαιτήσεων όσο και από τα απλά αιτήματα που σχετίζονται με την εκτέλεση του συμβολαίου και την παροχή πληροφοριών ή διευκρινίσεων.

  1. Τρόποι υποβολής παραπόνου

 Επιλέξτε ΕΝΑ από τους πιο κάτω τρόπους για υποβολή του παραπόνου σου:

  • Μέσω της ιστοσελίδας των Γενικών Ασφαλειών, στη διεύθυνση: www.genikesinsurance.com.cy μέσω της επιλογής «Υποβολή Παραπόνου»  
  • Μέσω ταχυδρομείου, στη διεύθυνση: Έβρου 4, 2003 Στρόβολος, Λευκωσία, Τ.Θ. 21668, 1511 Λευκωσία.
  • Μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, στη διεύθυνση: complaints@gic.bankofcyprus.com
  • Μέσω τηλεομοιότυπου (fax), στο 22123706.
  • Αυτοπροσώπως, σε οποιοδήποτε κατάστημα της Εταιρείας ή της Τράπεζας Κύπρου (για προώθηση στον Χειριστή Αιτιάσεων).

 

Όταν υποβάλεις ένα παράπονο είναι σημαντικό να συμπεριλάβεις τις ακόλουθες πληροφορίες:

Το πλήρες όνομά σου και την ταχυδρομική σου διεύθυνση

Αριθμός ταυτότητας/διαβατηρίου

Αριθμός τηλεφώνου

Διεύθυνση e-mail

Λεπτομερής περιγραφή του παραπόνου σου

Το τρόπο που επιθυμείς να επικοινωνήσουμε μαζί σου (τηλεφωνικώς/email/ταχυδρομικώς)

Αν χρειαστούμε οποιαδήποτε διευκρίνιση ή επιπλέον πληροφορίες θα επικοινωνήσουμε μαζί σου.

 

Για περισσότερα, τηλεφωνήστε στο κέντρο εξυπηρέτησης πελατών των Γενικών Ασφαλειών ως πιο κάτω:

Δευτέρα-Πέμπτη 7:30-14:30, Παρασκευή 7:30-14:00

8000.87.87

Από το εξωτερικό:

22128700